Gå til innhold

Finnes det noen simulator/arcade alà SimCopter ?

Ola Haldor Voll

Anbefalte innlegg

Finnes det noen simulator/arcade alà SimCopter ? Husker jeg satt endeløst lenge med det. Når campaign var fullført, bygde jeg byer i SimCity 2000 og fløy rundt i dem i SimCopter og bekjempet kriminalitet og det som verre var. HERLIG!! Og jeg savner å holde på med noe sånt - for det var jo skikkelig gøy. Trenger ikke være simulator - arcade holder i massevis - forutsatt at det er GOD arcade da..

Any ideas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd "Search And Rescue"-serien? Det er noenlunde i samme gata, man skal putre rundt og hente folk som har blitt syke og fly dem til sykehus, levere forsyninger osv. Ikke allverdens realistisk, og ikke videre pent å se på, men underholdene en stund ihvertfall...

Klarer ikke å finne den offisielle hjemmesiden nå, men her kan du ihvertfall laste ned en demo til SAR4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en bundle med SAR4 og SAR5 (vietnam medevac) i gave en gang, men når jeg fikk installert det, kom jeg knapt til menyen før det tryna. Om det var platene som var helt ubrukelige eller PCen aner jeg ikke. Skal i alle fall ha platene liggende et sted. MEN! Hvordan er dette? Krever det mye knoting for å komme i gang? Kan man bruke mus/tastatur for å styre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja. Tok nettopp den andre training-missionen hvor man skal fly ut til et sted og plukke opp en døende person og fly 7-8nm over innsjøen til "byen" og levere pasienten på sykehuset. Men dette liker jeg veldig veldig godt. Kanskje like greit at jeg ikke ble bitt av basillen i mine yngre år når jeg fikk spillet - da ville jeg nok vært i helt andre sko enn de jeg er nå, frykter jeg. :grin:

Forsåvidt - hadde vært fint med en joystick som ikke er så ekstremt stram på fjæra som den Saitek-en jeg har. :( Den er rett og slett slitsom å fly med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...