Ola Haldor Voll Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Finnes det noen simulator/arcade alà SimCopter ? Husker jeg satt endeløst lenge med det. Når campaign var fullført, bygde jeg byer i SimCity 2000 og fløy rundt i dem i SimCopter og bekjempet kriminalitet og det som verre var. HERLIG!! Og jeg savner å holde på med noe sånt - for det var jo skikkelig gøy. Trenger ikke være simulator - arcade holder i massevis - forutsatt at det er GOD arcade da.. Any ideas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har du prøvd "Search And Rescue"-serien? Det er noenlunde i samme gata, man skal putre rundt og hente folk som har blitt syke og fly dem til sykehus, levere forsyninger osv. Ikke allverdens realistisk, og ikke videre pent å se på, men underholdene en stund ihvertfall... Klarer ikke å finne den offisielle hjemmesiden nå, men her kan du ihvertfall laste ned en demo til SAR4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg fikk en bundle med SAR4 og SAR5 (vietnam medevac) i gave en gang, men når jeg fikk installert det, kom jeg knapt til menyen før det tryna. Om det var platene som var helt ubrukelige eller PCen aner jeg ikke. Skal i alle fall ha platene liggende et sted. MEN! Hvordan er dette? Krever det mye knoting for å komme i gang? Kan man bruke mus/tastatur for å styre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er vel mer simulasjon istedenfor arcade. Du burde helst ha joystick for å spille SEAR AND RESCUE, men går bra med keybord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Da var Search and Rescue: Coast Heroes installert. Grafikken er i alle fall mange ganger bedre enn i Sim Copter, og det var da heller ikke så dårlig å fly som jeg først trodde. Dette blir nok noe å pusle med et par timer om dagen ja. UTROLIG at det funka i Vista Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Dette blir jo bare bedre og bedre. Må sende ut medics og båreteam og greier. Woohooo! Dette overgår jo SimCopter i mengdevis. MEN! Det hadde vært gøy å fløyet mer i by, bekjempe kriminialitet, brann, transport, etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hehe, artig at du likte det. Er dessverre dårlig med byer i SAR4, går utifra at du har sett den "kjempestore" byen hvor sykehuset ligger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Hehe ja. Tok nettopp den andre training-missionen hvor man skal fly ut til et sted og plukke opp en døende person og fly 7-8nm over innsjøen til "byen" og levere pasienten på sykehuset. Men dette liker jeg veldig veldig godt. Kanskje like greit at jeg ikke ble bitt av basillen i mine yngre år når jeg fikk spillet - da ville jeg nok vært i helt andre sko enn de jeg er nå, frykter jeg. :grin: Forsåvidt - hadde vært fint med en joystick som ikke er så ekstremt stram på fjæra som den Saitek-en jeg har. Den er rett og slett slitsom å fly med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.