Dag Johansen Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Skrevet 8. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen: Jeg fikk et krus for noen dager siden, men det var knust Denne gangen har jeg faktisk ikke hørt om andre som har fått knuste krus, og det er jo egentlig utrolig når jeg tenker på hvor mange som er blitt knust tidligere. Jacob og evt. andre som har fått knuste krus får bare sende meg en mail slik at jeg får sendt ut nye. quote: Opprinnelig postet av Erling Aagaard: Fine krus og t-skjorter. Er det mulig å bestille nå? Jeg kommer til å starte en ny runde med bestillinger snart, og jeg vil da legge ut informasjon om det på forsiden. [ 08-01-2002: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 8. januar 2002 Skrevet 8. januar 2002 Takk for et flott krus Dag. Nå er det simming med simmerkrus for alle penga her. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. januar 2002 Skrevet 9. januar 2002 Er det igjen noen, eller er det flere runder med bestilling på gang? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Skrevet 9. januar 2002 Jeg skrev vel noe tre innlegg lenger opp.... Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. januar 2002 Skrevet 9. januar 2002 oki [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] mistet motet etter å ha kommet til nr 15 fra toppen og gikk rett ned hit og skrev [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] AG Siter
Frank Olav Pettersen Skrevet 9. januar 2002 Skrevet 9. januar 2002 Da skal jeg også ha ett krus når ny runde kommer. Man er jo ikke ekte simmer uten simmerkrus [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Knut Store Skrevet 29. januar 2002 Skrevet 29. januar 2002 Har ett krus som logoen nesten er borte. Skal jeg sende det tilbake eller?+ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.