Mads Hjemmen Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Har brukt en god del tid på et bilde fra FSX.. Ble utrolig fornøyd Kommentarer Siter
Marius hatlehol Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Det der var sykt bra! Likte spesielt hvordan motorene blåste vekk snøen Siter
Paulo Fernandes Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Veldig nice bilde som sagt! Men det er alltid noe du kan forbedre: -Blur bakgrunnen litt -Legg på litt mer snø bak motorene(flyet har jo full thrust) Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Ja, veldig fint!!! Jeg likte at bakgrunnen IKKE var blurry jeg da. Synes det er fint å få med de fine trærne! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Flott! Ved slikt snøfall kan man regne med at det ligger litt snø oppe på skiltene, rullebanelys samt lysene langs taxebanen. Bygningen i bakgrunnen kan også få litt "snø" på seg, en lett brush med hvit pensel burde gjøre susen. Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Bra bilde!!.. en liten sak: ved så tett snødriv vil bakgrunnen være mindre synlig enn du har på bildet... dvs mere redusert sikt.. Freddy Siter
Mads Hjemmen Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Takk for kommentarene. Ja, Freddy, mener du som paulo, at jeg kunne blurra bakgrunnen litt? Edit: Skal redigere mer, så nytt bilde kommer snart Siter
Mads Hjemmen Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Hei. Har prøvd å tatt til meg noe av kritikken, og redigerte bilde enda mer, fordi jeg desverre ikke har orginalbilde lengre. Dette har jeg fikset: - Mer "snøføyk" bak flyet (Paulo) :grin: - Blurra bakgrunn (også Paulo) - Litt snø på terminalbygg i bakgrunn (Ivar) Her er det: Siter
Tommy Bernes Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Ble et utrolig bra resultat det der, Mads! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Takk takk. Har fått godt tak på redigeringa nå Siter
Mads Hjemmen Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Takk Takk. Måtte legge på et nytt layer med fill color, så det blei litt mer snø, men gjør ikke noe Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Hehe, se her ja! Bakgrunnen kunne vært ennå mer "hvit" i den forstand. Synes også det ble litt feil med all snøen som blir blåst opp når det ikke ligger spessielt mye snø på banen, kanskje det er neste punkt? :grin: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 takk, og "JA"! Skal prøve etterpå. Kommer bilde seinere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.