oddhspjoetvold Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Derfor er det på tide å gjøre noe nytt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hehe, du må vel male denne også? :grin: Blir spennende å se utfallet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 får sikkert andre til å male den for seg Ser bra ut, keep going! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Dette må jo lastes opp på filbibloteket når det er ferdig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 :grin: :grin: :grin: :grin: :sleep: .....setter du «flytebrygger» på den også?..... Spent på å se det ferdige resultatet....kanskje maler du den likevel i en Widerøe drakt?...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Dette er et resultat av et par dagers arbeid og hittil var det ikke så vanskelig som jeg trodde, kanskje jeg klarer å bli ferdig med denne om noen måneder og den skal selvsagt også ha flottører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Så bra ut dette her Om du trenger noe hjelp eller noen tips, så bare si i fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Så bra ut dette her Om du trenger noe hjelp eller noen tips' date=' så bare si i fra [/quote'] Takk, men jeg fant ut at den ble litt vel compleks for en nybegynner, derfor prøver jeg heller på noe lettere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.