Gå til innhold

Inkasso varsel fra spillbutikken.as


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har vell vert utefor det samme som du beskriver, men ikke fra spillbutikken.as. Min ISP (UPC/Chello) påstår jeg har kjøpt et nettverkskort fra dem, og har sendt meg 3 purringer på d!, Hver gang jeg ringer å klager får jeg beskjed av en hygglig dame, at jeg kan bruke regningene som fyrings ved [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Har ikke hørt noe fra UPC på en go stund nå, så du får si som de sier i reklamen; Rolig, det ordner seg [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune, det er jo merkelig hvis Spillbutikken krever betaling for selve spillet når du har returnert det...det blir feil.

Derimot har de full rett til å kreve dekning for kostnader de hadde ved å sende pakken til deg, men hvis du avbestilte varen før den ble sendt kan de ikke kreve deg for noe som helst. Du sier ikke noe om hva regningen gjelder.

Men generelt er det fryktelig dumt å la noe gå til inkasso, da begynner kostnadene å rulle for alvor...og man havner på den berømte listen over dårlige betalere.

[ 01-10-2001: Endret av: Helge Bø ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å forsterke siste setningen i svaret fra Helge Bø: Husk at dersom det er gått til inkasso, så har butikken satt bort oppdraget til et byrå. Så når dere forhåpentlig får slettet kravet, krev at dere også blir slettet fra dette registeret! Har hendt at de har "glemt" det..... [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

mvh,

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok

I dag mottok jeg enda en inkassovarsel fra spillbutikken.as grunnet trainsim "ulykken". Jeg avbestilte det, og fikk pakken, men hentet den ikke og lot den returneres til avsender. 2 Måneder senere fikk jeg en purring, men den ringte jeg og klaget på, og de sa at den skulle bare rives i stykker. Men i dag fikk jeg inkassovarsel fra de igjen!

Dette må ta en slutt!

Er det andre der ute som har de samme plagene fra spillbutikken.as så ta kontakt med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva purringen gjaldt, men på den forrige purringen fikk jeg beskjed om at jeg ikke skulle betale noen ting, siden jeg avbestilte trainsim 20 dager før de sendte meg det (sløve folk) men har pratet med de nå og de sier at saken er ute av denne verden, men det var visst bare det såkalte "data systemet" dems nå [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

De hadde visst ikke slettet den forrige purringen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheheh fina man [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Har ikke tilgang til det. Heheheh [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...