Arne Rasmus Jonasen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Tenkte jeg måtte poste min nye måte å leke med flyspill på. th2go er nok historie for min del nå. bilde er tatt med mobilkamera, så det forklarer kvaliteten. bruker playseat rallysete med saitek pedaler og x52pro, og trackir, og sammen med en 47" gir dette en ganske så god opplevelse av tilstedeværelse. Mangler bare at aerosoft slipper sin f16. Siter
Stian Rolandsen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 For pokker det der så jo direkte rått ut. Tenker dama hadde blitt superfornøyd dersom jeg hadde rigga meg til på samme måte hjemme. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Dette ser veldig bra ut. Lurer bare på hvorledes bildegjengivelsen blir på den store skjermen? Siter
Arne Rasmus Jonasen Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 bildet blir bra nok det. En fordel å ha en skjerm med 1:1 pixelmapping (og bruke det også naturligvis), og å bruke dvi/hdmi-kabel. finnes mye billige og bra store skjermer der ute nå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.