Stig Are Pettersen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Flyøvelsen i Bodø fortsetter. Idag er det noen finner som skal opp å lufte F-18 maskinene sine. Turen går fra Bodø til noe så unormalt som Sandnessjøen/Stokka Taxi from parking. Høyre wing. Brøling pågår, bruk hørselsværn. Venstre wing sett fra høyre wing. Høyre wingman sett fra lead. Venstresving løsformasjon. Showoff... Over Alstenfjorden med Dønna i bakgrunnen. Lead breakoff to land. Breakoff fra høyre wingman. Herøy med tilhørende øyer. Herøy, Austbø rett under, Dønna og Alsten. Stokka befinner seg bak den skyen der. Alt dere får se av landingsbilder da det ble en del hårete landinger, men alle var velberget nede tilslutt uten noen matrielleskader. Takk for titten...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Flotte bilete dette her. Eg synest du fangar lyssettinga veldig bra og det gav ei god stemning i bileta Men kunne gjerne fått sett litt av dei hårete landingane :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Takk for det. Den første landingen ble litt som å se på rally, de neste to landingene ble litt for lave i mitt øyensyn. Selv om jeg kom inn fra en ganske bratt vinkel. Hadde flightpathmarker`n sveisa fast i enden på rullebanen, men det virker som om at den ikke er så nøyaktig ved lave hastigheter eller så er det piloten som har glemt basic training. :blush: Slenger inn en simpel edit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mars 2008 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2008 Veldig bra! Ser ut som du stooorkoser deg langs kysten vår. Og som Torstein sier, du har fin stemning og god lyssetting i bildene dine. At du i tillegg har tatt deg bryderiet med formasjonsflyvningen satte en ekstra spiss på realismen. Hadde flightpathmarker`n sveisa fast i enden på rullebanen, men det virker som om at den ikke er så nøyaktig ......denne er nesten bare til "pynt", og ikke til å stole på. Jeg flyr med TracIr4, og da er den helt på jordet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja dette kan du!! Nydelige bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Takk og takk.. Ernst: Jeg bruker også TrackIR når jeg flyr. Har som vane å "centre" den mye under landing slik at HUD skal være nøyaktig, men ved lave hastigheter ser det ut til at flyet daler under flightpathmarker`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser utrolig gøy ut dette med formasjonsflygning. Og en utrolig flott stemning du har på bildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.