Petter Tandberg Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Er ikke ofte jeg flyr helikopter, men det er jo egentlig ganske morsomt. Vel, fløy en liten tur i stad og tok noen bilder under uttrykkning. Det var nemelig 2 savnede personer i området og vi ble kalt opp på radion i.o.m at vi allerede var airborne. Så, Andreas (kompisen min) og jeg satte av gårde mot stedet i en fykende fei! Resten ser dere her. Vi slo på spot-light idet vi nærmet oss. Rakk desverre ikk å ta noen flere bilder siden alt ble veldig dramatisk og stessende, men vi fikk de 2 trygt tilbake hjem og dagen var vellykket! :grin: Siter
Lars Nigardsoy Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hvilket helikopter bruker du her, og hvor er det å finne? Freeware eller payware? Siter
TOS Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Flotte bilete av ein livbergande parafinpapegøye dette Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Godt å høre at de kom til rette, regner med du får luftet rotorene litt mer nå mot påskeinnspurten! Flotte bilder, neste gang kan du lime på en historie i tillegg! :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Skrevet 8. mars 2008 Godt å høre at de kom til rette' date=' regner med du får luftet rotorene litt mer nå mot påskeinnspurten! Flotte bilder, neste gang kan du lime på en historie i tillegg! :grin: [/quote'] Takk! Hehe, ja, skal nok få smelt sammen en historie også Hvilket helikopter bruker du her' date=' og hvor er det å finne?Freeware eller payware? [/quote'] Dette er freeware, lastet det ned fra filbiblioteket her :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.