Frode Skibrek Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hundre passasjerer og mannskap på et SAS-fly ble i kveld tatt som gisler av bevæpnete menn på Værnes. Fikk vel oppmerksomheten deres nå,tenker jeg. men slapp av. Det var en øvelse. Les mer her: http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1043141.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er utrolig artig å se politiet jobbe slik de gjør, har selv fått blitt med å se de trene under min tjeneste som MP på Værnes. Desverre fikk jeg ikke oppleve at ett virkelig fly ble tatt i bruk. Legg merke til HV soldatene som ligger på lur å passer på flyet på denne siden av gjerdet. :cool: Foto: Erling Skjervold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ser bare en soldat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da må du se bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ser bare en soldat Mission partly accomplished. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Rolland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei Frode, Nesten gang det skjer noe, vær så snill og ikke lag en misvisende overskrift. Det er veldig "tabloid", samt at det er direkte feil. Det var jo vitterlig ingen flykapring på Værnes, var det vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Jo. En øvelses-kapring Hadde jeg vært journalist hadde jeg nok gjort det bra:) Og hva er galt med tabloid? Det får jo fokus på saken, noe som jeg vil anta er det viktige.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.