Gå til innhold

F-15 *Movie*

Anbefalte innlegg

Vil tro han mener RNOAF? Men de har vel ingen F15 som jeg vet.

Det at panelet ditt faktisk er borte ødelegger mye av "feelingen" i filmen og man blir ikke like fokusert som man burde være når man ser en slik film.

Musikken passet heller ikke til.

Foruten om dette så det ut som du hadde en moro flytur med ett kjempeflott fly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når panelet ikke fungerer bør du bruke andre kameravinkler, eller rett og slett ta et annet fly. Det ødelegger veldig mye av kvalitetsfølelsen man får når man ser på.

Du kunne også gjort noen av sekvensene kortere, som for eksempel når du taxer. (Det er jo egentlig ganske uinteressant å se på :) )

Håper du lager flere filmer nå som du har fått så mange gode tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når musikken er så grusom som denne pleier jeg å skru av lyden og heller studere filmen. Det hjelper dessverre ikke så mye når halve filmen viser bakken igjennom en manglende cockpit.. Så vidt jeg kan se var det ikke så mye lavtflyging heller. Ble dessverre ikke så imponert over denne filmen, selv om F-15 er et tøft fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...