Gå til innhold

Helgas freeware.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Har du et snev av interesse for flyvning uten autopilot, så burde denne konstruksjonen pirre din nysgjerrighet. [color:#000099] Aeriane Swift Light[/color] er et kompakt seilfly opprinnelig konstruert for "beinfykarstart", nå også med motor og cockpit. Fremdeles utrolig kompakt, ultralight seilfly. Modellen er laget til både FS9 og X, flyr fantastisk fint og er fullpakket av forseggjorte detaljer. David Rowberry er mannen bak denne utgaven, og jeg fant mitt fly på Avsim . Sceneryet er koselige Vilhelmina av Lennart Arvidsson, perfekt som base for seilflyturer.

 

sw.jpg

sw2.jpg

sw3.jpg

sw4.jpg

I passelig høyde er det bare å slå av motoren. Propellen folder seg elegant bakover, og man har et manøvrerbart og morsomt seilfly til disposisjon.

 

sw5.jpg

sw6.jpg

sw7.jpg

sw8.jpg

sw9.jpg

Har man behov for å komme seg nedover litt kjapt, kan man med et sinnrikt snorsystem utløse flaps og luftbrems.

 

sw10.jpg

VC er nydelig utført og piloten både levende og troverdig. Utsikten er førsteklasses, og jeg følte meg omgående hjemme i denne farkosten.

Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...