Geir Teigo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har tatt noen turer på mine favorittsteder for å sjekke ut teksturer. Det er ingen story til bildene, jeg har bare frest rundt i en tomcat for å kikke. Har får dere ta del i testen. Tekst under bildene. Avgang fra ENOV for å sjekke sunmørsalpene. Selv på første bildet ser dere at det ikke ser så lovende ut. So far, so good...bakketeksturmessig. Her begynner det å bli glissent Håper virkelig det kan gjøres noe med landclasset En som lurte på hvordan det så ut rundt Vigra... Etter avgang ENBR Fremdeles bergenstraktene ...så mye snø ligger det ikke lenge i bergen... Litt senere samme kveld - dusk Syns ikke dette ser så ille ut. Kanskje litt mye belysning, men de er absolutt inne på noe. ...night Nordhordalandsbroen i fin belysning BRAK OVER ASKØY I NATT!!!..sto det i avisene Short final ENBR35 (har ikke noe med saken å gjøre egentlig...) Oslo-Lillestrøm/summer/day Close up, Oslo Ville ta en titt på et annet favorittsted, de italienske alper. Her er landclass mye mye bedre enn i norges fjell. Tok av nordover og satte nesen mot Insbruck. Et par kjappe bilder fra fjellene More to come, men ikke i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Flott jobba Geir. Men er det lov å ønske seg noe ifra Vesterålen? Er spent på hva dette addons kan gjøre her oppe i nord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Herlig Geir. Jeg har også et ønske, om noe fra områdene rundt Hokksund og østover til områdene rundt Drammen/Dammensfjorden. Hadde satt veldig stor pris på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Hadde meg en tur fra Røst til Træna tidligere igår. Dette var p.g.a. at jeg så filmen "Tatt av kvinnen" forleden og ble oppmerksom på noen rå fjell på Træna som jeg ville se hvordan meshet klarte å gjenskape. Så ikke så ille ut. Skal prøve å etterkomme ønskene deres i kveld. Har tid på simulatoren fra 19-20.30 i kveld (hehe..joda, sånn er det faktisk) og skal smelle av noen bilder da. skal vel få tid til to-tre ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Gjorde som Per beskrev i en annen post, å la alle landclassfilene i SenicX i en egen mappe, for så å gi disse prioritet etter UT-urban Utelot senic_city_LC, p.g.a. at jeg likte byene i UTEX godt. Fjellheimen vår ble grå og flott i sommerteksturer. Tok noe av de samme shotsene som i går pluss "ønskebilder" fra Lofoten og Drammensområdet. Har dårlig tid, så jeg bare pøser ut bildene. Beklager det. ENOV-ENAL Leknes-Sortland Hokksund-Drammen Bergen LVLD ...og dette er hvorfor jeg ikke tok med SenicX byer i landclass, Bergen fra FL3000: ...og litt lavere, men flott nattbilde: Bildene er på ingen måte redigert, og ser at de er litt uskarpe. Filstørrelsen er ca 1/10 av de bildene Gunnar har lagt ut fra Bergenstraktene. Er en del sharpere i simmen hos meg, men skal vel være nok til at dere setter i gang fantasien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kjente meg godt igjen i bildene fra Hokksund og østover mot Drammen/Drammensfjorden. La spesielt merke til at veinettet var forbedret kraftig fra default. Var litt uklart landskap litt unna flyet i forhold til nærmere flyet, men det har vel noe med detail radius, og/eller også som du sier; at det er skaprere i simmen hos deg. Alt i alt, veldig bra. Tilbake til veinettet, var litt imponert at de hadde fått med motorveibrua på motorveikrysset utenfor Hokksund (http://i37.photobucket.com/albums/e55/gosttveit/fsx2008-02-1820-27-43-62.jpg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Tenkte at veiene kunne imponere ja. disse er veldig nøyaktig og detaljert plassert. Når det gjelder at det er uklart landskap langt unna flyet, er det det problemet jeg jobber med nå. La inn noen tweaks i går, uten at resultatet endret seg. Kom på nå for en time siden at kanskje jeg skulle prøvd å kjøre full screen og sett etter forskjeller. Tror det kan ha noe å si spesiellt for MipBias innstillingen. Har ikke kjørt fullscreen de siste dagene når jeg har tatt bilder. Blir så mye jobb å klippe fra 3840x til 1024X. Vel vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius hatlehol Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 La merke til bilde 11 på den bildeserien. Det var en merkelig innsjø som på den øya der :grin: den stakk jo rett opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Så med andre ord ble det veldig bra etter at du fulgte tipset til Per? Landclass ser bra ut og UTE kommer til sin rett? Si ifra hvis du løser det med blurry landskap langt unna. Sliter med det samme. Ihvertfall i de to sidevidnuene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ser tøft ut dette her. Og du ble fornøyd med resultatet? :cool: Legg ut noen flere ettervært. Pent fly også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.