TOS Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Takk for turen ja. Var ein flott tur. Artig at du tok litt bilete når eg taksa av og etter at eg parkerte Eg tok ingen bilete idag. Siter
Alexander Storvig Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Har dere dratt igjen eller skal jeg invitere dere alle på en cerveza eller to? Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jepp.Var morro helt til jeg skulle taxe,og ta ett utvendig view.Out of memory...argh. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Har dere dratt igjen eller skal jeg invitere dere alle på en cerveza eller to? En iskald cerveza hadde vært noe nå Siter
TOS Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Står på gaten enda og fyller ut papira og loggane. Så eg kjem innom etterpå :grin: Siter
Werner Rafteseth Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Flya kjem tett no! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Fine bilder, og sikkert en flott tur! Hvilket Alicante scenery er dette? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Mmm! Herlige bilder gutter, takk for en herlig tur! Jeg forsøkte å ta noen bilder, men det resulterte i PC krasj, så jeg lot være. Heldigvis har jeg dere! :grin: Håper dere hadde en flott tur, det hadde iallefall jeg! Er på retur nå, så jeg mettes ikke så lett. Forøvrig har jeg vært i kontakt med VACC Spania, så det ser ut til at det blir ATC på oss førstkommende søndag når vi drar til Tenerife! Link til sceneryet finner du under vår Alicante post på VATSIM/IVAO forumet. Digger forresten at du flyr med det gamle liveryet Werner, du og jeg! :grin: Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Flotte bilder! Til og med fått med meg der jeg klarte å rote meg bort under taksing til min stand, som i dette tilfellet var 24 Men jeg brukte det gamle grå united liveryet, men det finnes vel dessverre ikke på listen lengre, så jeg måtte bare velge Ted livery Morsom tur dette og jeg joiner neste uke til tenerife også dersom alt går etter planen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.