Petter Tandberg Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ble ganske fornøyd med dette bildet her. Det er tatt noen sekunder før landing på Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 16. februar 2008 ......og det har du all grunn til. Dette bildet var det stemning i!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 fint det der,men det skulle ha vært icelandair :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 fint det der' date='men det skulle ha vært icelandair :grin: [/quote'] Hehe, ja, du har et poeng der :grin: Takk for kommentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette ga meg rett å slett vann i munnen. Er B757 og Coa elsker var dette rett å slett vannvitig flott. Bare må fly B757 COA selv nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Takk! Godt å høre at det er flere som elsker 757 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Lars-Petter får vel få viljen sin da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Lars-Petter får vel få viljen sin da... Oh yes,der snakker vi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Oh yes' date='der snakker vi! [/quote'] Hehe, tenkte meg nok det ja Og tenk at i morgen sitter jeg i denne dronninga! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.