Gå til innhold

Sceneryutvikling i Vesterålen


Anbefalte innlegg

Jeg viser til denne tråden http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=390656&PHPSESSID=216ee0ccfc5b9acab1f6dc722b929562#Post390656 Og kommer her med to bilder som viser det fåreløbige resultatet.

 

Mot Øst:

terminal.jpg

 

Mot Vest:

2143432.jpg

 

Det er min lillebror Øyvind Grindstein Vinje som har gjort selve jobben. Jeg har bistått med informasjon via telefon og msn.

 

Målet er å kunne gi dere en så korekt bane å terngstruktur som er mulig for ENSK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som bor i Vesterålen har ikke den nye lofastutbyggningen noe å si på reisetiden til Evenes, og med dagens saksbehandlingstiden i det ofentlige vil det nok gå fortsatt MANGE år før en ny å raskere vei mellom Vesterålen og Evenes realiseres. Faktisk er det mye mere sannsynlig at det blir baneforlengelse på ENSK lenge før en slik vei blir realisert. Ble tidligere i denne uka dannet Skagen utvuklingsselskap som består av samtlige fem kommuner i Vesterålen samt en del store næringsaktører. Målet for selskapet er å komme igang med en baneutvidelse, slik at ENSK får 1200 meter bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her går det unna! Nå har vi fått centerbelysning på runway på plass. Den største utfordringa nå er å få korekt antal rader med inflygningslys. Default får man 15 rader med inflygningslys, men Skagen har kun 6 rader og to tverbarer med lys på hvær bane ende. Verken jeg eller lillebror har Gmaxkunnskaper, sånn at vi er begrenset av fungsjonaliteten som AFX og Instant scenery gir oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...