Steinar Grindstein Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg viser til denne tråden http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=390656&PHPSESSID=216ee0ccfc5b9acab1f6dc722b929562#Post390656 Og kommer her med to bilder som viser det fåreløbige resultatet. Mot Øst: Mot Vest: Det er min lillebror Øyvind Grindstein Vinje som har gjort selve jobben. Jeg har bistått med informasjon via telefon og msn. Målet er å kunne gi dere en så korekt bane å terngstruktur som er mulig for ENSK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fint at flere tar spaden fat. Håper dere blir ferdige før originalen nedlegges. Med det mener jeg ikke noe negativt om sceneryutviklingen, men diskusjonene som har rast i etterkant av veiutbyggingene og reisetid til Evenes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 For oss som bor i Vesterålen har ikke den nye lofastutbyggningen noe å si på reisetiden til Evenes, og med dagens saksbehandlingstiden i det ofentlige vil det nok gå fortsatt MANGE år før en ny å raskere vei mellom Vesterålen og Evenes realiseres. Faktisk er det mye mere sannsynlig at det blir baneforlengelse på ENSK lenge før en slik vei blir realisert. Ble tidligere i denne uka dannet Skagen utvuklingsselskap som består av samtlige fem kommuner i Vesterålen samt en del store næringsaktører. Målet for selskapet er å komme igang med en baneutvidelse, slik at ENSK får 1200 meter bane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2008 En god start Steinar. Blir spennende å følge med i fortsettelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Keep on rocking Steinar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Flott Steinar! Regner med at gravemaskinen går 24 timer i døgnet nå :grin: :grin: Gleder meg til å sette hjula nedpå den nye "Skagen Int" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Ja her går det unna! Nå har vi fått centerbelysning på runway på plass. Den største utfordringa nå er å få korekt antal rader med inflygningslys. Default får man 15 rader med inflygningslys, men Skagen har kun 6 rader og to tverbarer med lys på hvær bane ende. Verken jeg eller lillebror har Gmaxkunnskaper, sånn at vi er begrenset av fungsjonaliteten som AFX og Instant scenery gir oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.