Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 31. januar 2008 Premium Medlem Skrevet 31. januar 2008 Charter flight fra London Heathrow EGLL til Riyadh OERK (mellomlanding)Saudi Arabia, for deretter å a turen til....ja gjett hvor...hahaha Over Tyrkia FL340 Planen var egentlig charter fra Amesterdam EHAM (Cloud9 scenery), men det likte ikke verken ActiveCamera eller DC10'ern...noen som har erfart rar oppførsel med dette sceneryet? Fikk ikke DC10'ern i lufta om det smalt en viss plass, samt at Activecamera approach view point ble helt på trynet. Siter
Stian Rolandsen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Flotte bilder Jeg har også problemer med approach view i active camera på EHAM. Har dog ikke dette flyet(sikler etter det...) så jeg kan ikke hjelpe deg der. Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Premium Medlem Skrevet 31. januar 2008 Jeg har også problemer med approach view i active camera på EHAM. Har dog ikke dette flyet(sikler etter det...) så jeg kan ikke hjelpe deg der. Så faktisk en kommentar i cloud9 forumet at en årsak til dette fenomenet kunne være at EHAM har en elevasjon på 3 meter under havnivå. Dvs at når en prøver approach view så ender man høyt hevet over flyet. Akkurat som default top view i FS. Kjekt at du likte bildene ihverfall. Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Flotte bilder dette her. CLS sin DC-10 går jeg ut fra? Har denne pakken jeg også, utrolig digg å fly. Tror faktisk jeg må lufte den en tur nå gitt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.