Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, som mange andre her inne, hadde det kjempe gøy på flg 07! Nå som et nytt år er over oss lurer jeg på om noen her inne har greie på om det blir noe FLG 08? Jeg vet at det er litt tidlig på året kanskje å planlegge noe sånt, men hvis det skulle oppstå på ny dette året kan dere vertfall regne med min deltakelse :grin:

Det ville også blitt satt stor pris på hvis det hadde gått set til med GECAT simulator i år også! En ting jeg lurer på som kanskje hadde gått ann hvis eg spurte og planla lenge på forhånd var om det ville vert mulig å få en guided tur av Gardermoen av noen hos avinor. Har sett at flere flyplasser i europa har tilbudt slike turer. Dette er bare et forslag, men er det flere som hadde villet vert med på en slik tur?

Ha en forsatt fin kveld! :)

• Premium Medlem
Skrevet

Kjekt å høre at dere hadde det gøy på FLG. Hvorvidt det kan bli et nytt FLG er nok noe tidlig å si, men fint med innspill til mulige aktiviteter.

OFKL, eller Oslo Flysimklubb, som jo har stått for FLG'06 og FLG'07 og alt som dette innebar, har akkurat hatt årsmøte og nytt styre er valgt. Vi vil nå i første omgang konsentrere oss om aktiviteter på våre medlemsmøter. Første medlemsmøte i år er nå til søndag, hvor vi vil kjøre ett grunleggende FS navigasjons kurs med dertilhørende kartforståelse. Vil også bli rikelig anledning til å utveksle erfaringer med andre simmere.

Både gamle og potensielle nye medlemmer er velkommen.

Mer informasjon finner dere på OFKL-webben

På vegne av styret

Oslo Flysimklubb

Per Borrmann

ofkl-logo.gif

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei. Jeg kan fylle ut litt her.

Til dere som synes at det er morro og fly full motion sim, så kan jeg bekrefte at OFKL skal ha en lik sim aktivitet som vi hadde under FLG dette året. Dette vil bli lagt sammen med et sossialt klubb treff.

Ofkl har nå hvert i gang mer eller mindre i snart 10 år, og det er nå valgt et nytt styre for klubben. Styret er samlet i synes på at klubben bør og må prioriteres, da aktiviteten har hvert lik null i det siste. Så vi vil prioritere klubb fremmfor FLG i år, slik vi ser det nå. Men sim skal det bli, men da for medlemmer i OFKL. Lyst til og vite mere, så har vi jo møte nå i morgen søndag, sjekk våre web sider for info. Ha en fin dag.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...