Freddy Wilhelmsen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei! I 2003 starta jeg Virtual Lufttransport etter tillatelse fra lufttransport.no. Desverre døde prosjektet hen pga manglende webmaster hos meg. Nå som VAFS tilrettelegger selve PIREP delen, har jeg funnet ny glød i prosjektet og re-åpnet sidene. Http://www.virtuallufttransport.com Planer fremover: Tilbakemelding fra Lufttransport er lovet meg i uke 6. Holder på tilrettelegge websidene, og integrere "flyruter" etc i VAFS systemet. VAFS har mange likhetstrekk med FS Passengers til FS2004. VAFS støtter både FSX (inkludert shared cockpit), og FS2004. Om alt går rette veien, regner jeg med og ha sidene åpne i løpet av februar. Om noen kan bidra med info utover den info jeg finner på www.lufttransport.no ang plassering av fly, baser, flightnr ec, så send meg gjerne en epost. Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ser jo veldig bra ut. jeg var faktisk medlem her før det ble "lagt ned" og skal fortsette å flyve for dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Blir gjerne med jeg! Flott at du lager det til! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Dette blir jeg med på!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Går jo ikke an og registrere :confused: You are not authorized to carry out this operation Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har registrert meg på sida nå! Men når kan man registrere seg som pilot? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Regner med pilot-registrering åpnes i løpet av en uke eller to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Dumt med 16års aldersgrense, må vente til August jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg bare spurte pappa om det var greit jeg. And of course, det var greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hva mener dere med dette spørsmålet??? Kommer ikke videre.. :crazy: Name of company we base our operations on ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvilket selskap vi baserer VA`et på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg bare spurte pappa om det var greit jeg.And of course' date=' det var greit. [/quote'] Hvilket selskap vi baserer VA`et på. Hehehe Eg må berre le.. Du e meg en god luring du Sindre Begynn med å lese overskrifta i tråden du hehe :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 What happend? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Shait! Ser jeg har blitt eldre siden denne tråden var oppe :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg var i kontakt med Freddy i sommer. Samt LTR der jeg fikk ny tillatelse om og starte opp VLTR. Det var mye som kom på plass i løpet av sommeren, helt til vi var i manko på webadmin. Der stoppet det desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kan ikke huske å sett noe på forumet om det, spurte dere på forumet med en utstrekt hånd? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vi gjorde nok det Vet ikke om jeg vil bruke tid på og lete frem posten, men det var desverre dårlig respons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 10-4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.