Paulo Fernandes Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Da har installert og satt opp FS2004 på den nye PCen min. Jeg flyr nå med 4x antialiasing og ganske høye instillinger i FS. Fornøyd med simmen nå. Har rundt 25-35 i FPS. Her er tre bilder jeg tok på vatsim i dag mens jeg fløy Gardermoen-Frankfurt (ENGM-EDDF). Takk til for bra ATC service på ENGM i dag Starting engines: Forlater Norge: Elsker 737-700 med winglets: Begynt nedstigning mot Frankfurt: Det var alt for denne gang, legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Likte bildene. Men skulle gjerne hatt fler, fra Approach og litt mer av bakken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Strømme Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Gratulerer med ny pc;) Bildene er det bare ett ord å si om: nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 nice, foresten ser ut som du fikk til med AA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Ja Kai. Funket med nyeste versjon av nhancer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nydelige bilder Hvilket fly er dette? Liker også winglets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Vakkert, kva spesifikasjonar har du på maskina di? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nydelige bilder Hvilket fly er dette? Liker også winglets Flyet er 737-700WL fra PMDG malt i nye sas norge farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nydelige bilder, det der ser ut til å ha funket fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Vakkert' date=' kva spesifikasjonar har du på maskina di? [/quote'] AMD Athlon 64 X2 Dual Core processor 6400+3,20 GHz 2GB RAM Skjermkort: Gainward 8800 GTS 512 MB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 27. januar 2008 Flotte bilder Paulo, disse hadde sikkert vært en nytelse i STORT format!! Tror du med fordel kunne ha doblet størrelsen(?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Du kan få bildene mine i 1280x1024 piksler. Større enn det går ikke desverre. Disse bildene har jeg bare i 800x. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.