Frode Skjennem Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hørte på nyhetene at Norwegian skal starte opp med rute Oslo-Kristiansand. En rute som etter deres mening har vært overpriset. Så nå skulle det bli "andre boller". Videre skulle de bli leverandør av mobiltelefoni. Så vi venter i spenning på hva som blir det neste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kanskje tog, internett, radio, bøker eller plateselskap? Prøver Kjoser'n å bli adlet og ønsker seg skjegg tro..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skjønner ikke hvorfor ingen starter Trondheim - Kristiansand jeg :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skjennem Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Han kommer jo fra Sokna i Buskerud, hvor familien hans driver et sagbruk/trelastlager som ligger helt inn til riksvei 7 retning Gol. Så kanskje han snart skal bygge ut resten av Norefjell med lafta hytter. Spøk til side, den mannen er jeg villig til å ta av meg "hatten" for. Dessuten tror jeg at kaptein sabeltann blir neste motiv på halen til et av flyene hans. .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.