Steinar Grindstein Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noen her som kan fortelle meg hvilke flyselskaper som flyr charter til å fra Bodø? Vil gjerne ha full oversikt da jeg driver å oppdaterer afcad for Bodø, slik at jeg får lagt inn parkingkode. Info om flytype vil jeg også gjerne ha. På forhand takk for hjelpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Air Europa 738, Iberworld A32x, Spanair A32x Avinor for rutetidene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Takk PK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og tar jeg ikke heelt feil, så bruker vel disse Gate 14. Mulig jeg tar feil men mener det er den som brukes for utenlandsflyvinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Helt riktig PK. Gate 14 er den som blir brukt da dette er eneste gate som kan "isoleres" men fortsatt ha tilgang til Tax Free sjappa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.