Freddy Wilhelmsen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har lett litt etter denne stikka, men ser ut som man må til det store utland for og finne en ny slik, og det koster mer enn det smaker.. Prøver derfor hær . Om noen har en slik som de ikke bruker, betaler jeg gjerne litt for denne . OBS: versjon 2 av denne er USB, kan til nød og kjøpe versjon 1, som har gameport Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei Freddy! Jeg har en slik joystick. Hvor mye kan du betale for den? mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 har vel versjon 1 jeg da...gameport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Vanskelig og finne aktuell pris i norge, da ingen fører denne ny. Imidlertid koster denne 60 dollar fra GoGamer , noe som tilsvarer ca 330 med dagens dollerkurs.. Regner med stikka de er brukt, så jeg kan tilby deg kr 250 + frakt ? Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Annars har du en här för 150 SEK + frakt. Tror inte frakten kostar allt för mycket till Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Se der jah... noe støvete, men sikkert helt grei Da har jeg noen options... Venter på svar fra Fredrik Schjetne før jeg tar videre affære Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Om du har bruk for min gameportstikke (MS Sidewinder 3D Pro... hmmm det var vel ikke helt den samme som du etterlyste likevel :crazy:) så skal du få den helt gratis . Utrolig at jeg enda ikke har kastet den. Finnes jo ikke PC-er med gameport lengre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Heisann! Sitter selv med en Sidewinder 3D pro hær . Litt for lite vandring på akser på den, men den duger til nød . Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.