Paulo Fernandes Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 For å feire åpningen av 2008 gir jeg dere mine nyeste bilder Bildene er tatt på Nurnberg fra en tur med Thomson virtual. Redigert i kveld. Kommentarer settes pris på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fy flate. Kunne ikke fått en bedre start på nyåret :grin: NYDELIGE bilder,Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Nilsen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg kunne nok speilet meg på den bakken der, hehe :grin: En skulle nesten tro at det var speilglatt is der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår Paulo! Pene bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Takk for kommentarene. Angående refleksjonene på bakken, de er ikke lett å få til, og jeg er enig med at det ser ut som det er is på bakken, istedenfor vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nydelig som vanlig, Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Takk for kommentarene. Angående refleksjonene på bakken' date=' de er ikke lett å få til, og jeg er enig med at det ser ut som det er is på bakken, istedenfor vann. [/quote'] Lidt "waves" ville gøre det mye bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Flotte bilder inn i det nye året. Å gjenskape refleksjoner er absolutt ikke lett, spessielt vanskelig kan det være å tenke seg til hvordan refleksjonene vil seut fra forskjellige vinkler og høyder, ser noe småplukk her, men det lar være å kommentere noe rundt det. :grin: Overall meget bra bilder, god kvalitet og akkurat passe med effekter. God nyttår til deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.