Gå til innhold

Fly Dakota!


Jan Gulliksen

Anbefalte innlegg

Må bare legge inn dette, etter endelig å ha fått tatt en tur med Dakotaen på Torp. Hvis noen her av en eller annen grunn ennå ikke har vært med DC-3'ern opp, så benytt sjansen så fort du kan. Det var stort! I tusen fots høyde fra Torp, sørover, snu omkring Stavern, følge skjærgården nordover igjen, cruise inn over Nøtterøy/Tønsberg for så å gå inn for landing på Torp igjen. Og da vi fløy ut Sandefjordsfjorden for å "ta imot" et cruiseskip, hørte jeg nesten bølgeskvulpet under oss da vi passerte skipet, og det virket som om vi så OPP på skipsbrua!

Dakota Norway har onsdagsflyvninger frem til oktober en gang. Sjekk http://www.dakotanorway.no" TARGET=_blank>www.dakotanorway.no for tidspkt. etc. Stooort!

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fløy en tur med Dak'en fra Rygge Hovedflystasjon i fjor og jeg er helt enig med deg ja det er virkelig stort.

Tok av fra Rygge gjorde en runde over Vannsjø før vi fløy inn over Moss og Son før turen ble avsluttet ned oslo fjorden i strålende solskin [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] og inn på aproach til Rygge.

Som sagt her de av dere som ikke har vært med Dak'en opp ennå hva venter dere på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...