Gå til innhold

CLS Piper Arrow


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Piperen til Commercial Level Simulation CLS

Som Halvdan nevner i en annen post, så har denne vært savnet lenge.

Denne Arrowen kommer med installere både for FS9 og FSX. Jeg satt igjen med litt blandete følelser etter at jeg først testet den i FS9. Her var det dessverre endel bugs, som burde ha vært ryddet av veien før release. Dernest kom turen til FSX (som disse bildene kommer fra). Den ser ut til å kunne fungere bedre her. Men, helt Carenado kvalitet er dette dessverre ikke. Prisen er vel heller ikke så ille (12 Euro).

 

piper0.jpg

 

piper1.jpg

 

piper3.jpg

 

piper4.jpg

 

piper5.jpg

 

piper7.jpg

 

piper8.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder Gunnar! :D

 

Den ser flottest ut eksteriørmessig syns jeg. Det kan virke som CLS kanskje har tatt noen litt "enkle snarveier" når det gjelder cockpiten, men det er lov å håpe på en oppdatering som du tidligere nevner. Kanksje etterhvert kommer det også noen kløktige simmere som får til en merge med f.eks. PA-28-235 Dakota-cockpiten til Carenado (med et gearhåndtak)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Heisan, Bergensk julestemning! Jeg var også å snuste på dette flyet, men var ikke fornøyd med VC. Men fra utsiden ser den veldig bra ut. Litt synd, for det er få fly i denne klassen som er laget for FSX. Carenado har jo en fristende Mooney på beddingen, og så nærmer DreamFleet sin Dakota seg . Hadde håpet en av disse skulle komme ut før jul. Fine bilder var det uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker begge to! :grin:

 

Halvdan: Jeg har flikket litt på denne nå. Jeg fant feilen i panelteksturene.

Har ellers fikset litt både her og der......

 

Sliter ennå med et fly som må ha over 80 kts og fullt høyderor for å rotere :crazy:

 

Har mekket litt på aircraft.cfg og fått en liten bedring på trimmen.

Skulle vel hatt en omgang med air filen også, men den er ikke så lett å endre på... :sleep:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...