Gå til innhold

The MiG-killer.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det kommer neppe som en bombe, at undertegnede ikke klarte å vente til julaften med å pakke ut dette leketøyet. Denne Korea-veteranen er jo enhver warbirdelskers drøm, og når vår egen "oddsjoetvold" allerede er i gang med å fornorske denne modellen, var det bare å finne fram flightmanuals og begynne med utsjekk :D .

sa1.jpg

Dro til Californien for et hastig utsjekkskurs, og allerede på første tur ble jeg scramblet for innkommende ufo`er fra verdensrommet.

 

sa2.jpg

sa2b.jpg

Tok av med det remmer og tøy kunne tåle, og satte nesa mot himmelen........

 

sa3.jpg

.....men lite ante jeg at det bare var normal flytrafikk på vestkysten av Unaiten :blush: .

 

sa4.jpg

Vel vel, da fikk jeg i det minste tid til å nyte en fin tur over skog og mark.

 

sa5.jpg

sa6.jpg

sa7.jpg

sa8.jpg

sa9.jpg

sa10.jpg

Denne Sabre F-86F leveres av AlphaSim og jeg synes at de langt på vei har laget en bra pakke til en fornuftig pris. Det svakeste leddet er en forenklet VC og en ikke alt for imponerende lydkvalitet. Men utseendemessig er Sabre`ern blitt bra, og den flyr både troverdig og realistisk. Når vi får den i norske farver (?) blir den sikkert ofte å se på vår arktiske himmel. - For de tålmodige kan nevnes at "jarvis" har en freeware-modell på testing, som ser enda bedre ut (spesielt VC), men jeg vet ikke når vi kan forvente å ta den i bruk, og ryktene sier at den først blir til bare FS9.- For de utålmodige,.... AlphaSim-modellen er faktisk morsom å leke seg med i adventstiden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Kondensstripene på himmelen - har du laget dem, eller er dette et add-on som jeg har gått glipp av?...

He he he, det er AI-trafikken på vei inn mot LA :grin: . Har nesten 100% med AI-trafikk, og når jeg starter en flytur i nærheten av en heftig international flyplass, er det ofte kø med fly som tar av og lander :grin: . Kan være villt og spektakulært til tider, før trafikken får spredd seg og normalisert seg. Ganske gøy å trene touch and go`s med småfly under slike forhold, med full komunikasjon mellom tårn og fly :grin: :o:D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...