Marius Fredriksen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I dag tok jeg meg en F-16 tur på Bodø. TT-IO7zzfHU Kommentarer settes alltid pris på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Johansen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Spenstig flyging må jeg si Men hvilken modell bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fin video. Tøff "vidvinkel" men kanskje litt mye brukt (hele tiden?). Det virket litt über-lavt i alle fall opp ned da det plutselig var land under deg men du fløy kanskje med fremoversikt på en annen monitor? "Under brua"-scenen ble litt useriøs :-) Hvilken modell er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fin video men var litt mye "villmann" flyving for eksempel der du nesten tok borti bakken med halen oppned. Flyet er vel Kirk Olsson Viper NOR... Denne er freeware og kan lastes ned her på FS.no tror jeg. På Flightsim.com finnes det også en paint av årets 338Tiger til F-16B (den som var på Arctic Tiger). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kirk Olsson Viper NOR ja... er denne gratis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fin video Marius, men jeg irriterte meg litt over musikken. Bare meg som syns den karen der sang litt falskt innimellom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Synes enda det er sterk overdrivelse av vidvinkel og nose-cam, men ellers bra film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kirk Olsson Viper NOR ja... er denne gratis? Freeware, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Fredriksen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Takk for alle kommentarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Andreas Hustad Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kjempeflott video marius ;D Blir bare bedre og bedre! Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Fredriksen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Takk for det Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Flott film, er ikke så glad i den musikken til denne filmen da. Synes ikke den passer helt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 neij.. ditte veit ikkje eg.. flott fly... men villmanns flyging.. fullstendig urealistisk etter min smak og dårlig musikk.. passer DEFINITIVT ikkje inn i filmen.. så det blir null poeng frå meg her.. sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.