Gå til innhold

Lett blanding....


Anbefalte innlegg

Takker Frode!

 

Denne nydelige freeware Invaderen ligger på www.sim-outhouse.com

SOH

 

Du må være registerert på SOH for å kunne laste den ned (registrering koster ingen ting...) Invaderen finner du i biblioteket under «most popular downloads»

Liveryet til «Sugarland Express» ligger nok litt nede i biblioteket på SOH.

Fungerer like bra i FS9 som i FSX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat lagt inn Invaderen nå, men jeg fikk et lite problem.. begge sidene på nesepartiet fra kanonene i nesa og inn til vingerota er usynlige, så jeg ser tvers gjennom.. Dermed ser jeg heller ingen logo og tegning der fremme.. vet du om noe fix til det?

 

Jeg lasta i samme slengen ned en Antonov 2, og når jeg velger den i FSX så er den 1/3 nederste biten av skjermen helt svart, akkurat som om hele skjermen ble dratt litt opp fra bunnen av.. Dersom jeg velger et annet fly, er denne skjermen liekdan resten av tiden, helt til jeg restarter FSX. Finnes det noe fix for dette også? noen som har lignende problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jauvesst, både Invadern og F-18 er herlige fly å ratte rundt med i Acceleration. Har du laget egne propelltexturer?? Jeg sliter litt med noen av de tilårskomne propellkjerrene mine.......i FSX fungerte det bra, men i Acceleration går det helt i surr med texturene på enkelte fly. Spesielt går det ut over mange propellere :crazy: . Har heller ikke klart å reinnstallere Cloud9 Bergen. Kommer opp en rekke errorvarsel, så jeg holder meg langt unna foreløpig. Heldigvis er det mye annet heftig man kan foreta seg i FSXA, så jeg er ikke begynt å kjede meg enda :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen! :grin:

 

Frode: brukte du manuell eller automatisk installasjon for Invaderen?....

Ernst: Jeg installerte Cloud9 ENBR som første add-on i FSX. Opplever litt stutters, men funker ellers bra. Problemet ditt kan henge sammen med en gammel Addon Manager (sjekk forumet på Cloud9 - det er mange tråder om ENBR-install problemer der.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...