Gå til innhold

Vatsim lagger


Marius Helstad

Anbefalte innlegg

Og, here is the deal.

Har prøvd på den stasjonære og bærbare med både Vista og XP og har samme problem. Det er at VATSIM lagger meg noe SYNNSYKT opp! Bruker alltid bærbaren min nå med Vista og kjører FS9 med PMDG 737 VC på rundt 40 FPS. Men nå i dag når jeg skulle ta meg en tur på VATSIM så gikk jeg rett ned til 15-22 FPS.. Prøvde både med SB3 og FSInn!

Har gjort det samme med den stasjonæren for ikke så lenge siden også, samme problem. Så my question er, har noen andre hadd dette problemet? Eller går det annt å få ordnet det. Og det "det er Vista som har skylda" pratet, nope, det er det ikke fordi når jeg har prøvd det på XP home og får samme problem så er ikke Vista problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få vekk menylinja i fs pleier å bedre fps'n litt' date=' holde inne . Hvis du kjører fs i vindu så kan du også få tap av fps, for fullscreen, + [/quote']

Det car utrolig rart! Starta på ENCN, litt dålig vær på vatsim, 2D panel i PMDG, fullscreen hadde jeg 15-20. MEN så gjorde jeg om til windowed mode, 30-50 FPS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...