Sindre Holberg Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 http://www.flightsim.no/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=322 I shoppen her. Pris 1298 ,- Er det med trothle på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jepp... komplett som den står på bildet. Du bør imidlertid også vurdere pedalene etterhvert.. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Testet denne i helga under treffet i Bodø, og jeg synes den føles mere kompakt, og ikke fult så plastikaktig som CH sin. Har denne høyt oppe på ønskelista til jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Oss meg står den på førsteplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg anbefaler den på det stekeste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Oki...Noen som kan si noe mer om denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Etter som jeg for øyeblikket har både CH og Saitek så sender jeg deg en PM om min erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Noen flere som har noen tips/noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.