Rune Koppen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 For de som ikke alerede vet det så kan man høre litt live atc her.(Ps denne har ligget ute før å det vet jeg)Tenkte kansje det var noen nye som ville høre. http://icecast.nome.no:8000/status.xsl Lykke til Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Raaum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Denne er mye bedre. Lim inn i Media Player: http://icecast.nome.no:8000/ento og bruk dette programmet i tillegg for best opplevelse: Flyradar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Den fungerer ikke hos meg i hvertfalll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Raaum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Den fungerer ikke hos meg i hvertfalll. Sitter og hører på den nå... Lim hele linken inn i windows media player. Når du åpner Media player, trykk ctrl+u og lim inn. http://icecast.nome.no:8000/ento Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Den fungerer ikke hos meg i hvertfalll. Den som Anders linker til er akkurat den samme som ligger som oslo kontroll stream på den siden du linker til, bare at det er 2 forskjellige URL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Raaum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Den fungerer ikke hos meg i hvertfalll. Den som Anders linker til er akkurat den samme som ligger som oslo kontroll stream på den siden du linker til' date=' bare at det er 2 forskjellige URL. [/quote'] Stemmer at den er den samme, men synes kvaliteten er bedre på den jeg linker til :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Den fungerer ikke hos meg i hvertfalll. Den som Anders linker til er akkurat den samme som ligger som oslo kontroll stream på den siden du linker til' date=' bare at det er 2 forskjellige URL. [/quote'] Stemmer at den er den samme, men synes kvaliteten er bedre på den jeg linker til :crazy: Det er godt mulig, men jeg har heller ikke noe problem med å komme inn på den du linker til, så jeg tror problemet ligger hos, Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan det stemme at det er bare et SAS fly i hele midtnorge??!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Raaum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Last ned programmet jeg linket til over og se selv! Jeg ser i hvertfall bare ett SAS fly i midt-Norge på radaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så det der Nå er to SAS. Det stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er ikke sikkert man ser alle fly, da den kun tar inn de flyene som sender på transponder mode-Sierra. Det vil si at blant annet Wideroe ikke blir vist på radaren. Men de fleste har Sierra transponder, så det blir ikke så veldig mange som blir "borte" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Joda fungerer men ikke så bra kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Joda fungerer men ikke så bra kvalitet Sant nok, men det er gøy læll Kan sitte i mange timer å se på den. Tror det finnes noen andre radarer på http://www.atc-flyradar.com/ . Veldig god side for de som er opptatt av dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Barreng Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Finnes det streamer for gardermoen controll,tårnet på gardermoen og denne streamer det her linkes til er den fra Røyken controls? Artig med denne radaren. jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Raaum Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Finnes det streamer for gardermoen controll' date='tårnet på gardermoen og denne streamer det her linkes til er den fra Røyken controls?Artig med denne radaren. jan [/quote'] Tror ikke det finnes fra tårnet nei. Litt kjipt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Finnes det streamer for gardermoen controll' date='tårnet på gardermoen og denne streamer det her linkes til er den fra Røyken controls?Artig med denne radaren. jan [/quote'] Hei, Jan. Den streamen som det linkes til her er fra Røyken (Oslo kontroll), ja. På linken som trådstarter har lagt ut kan du finne flere streamen til andre flyplasser rundt i landet også. Hvis du går inn på atc-flyradar , så ligger det en stream der som streamer Oslo approach (Innflygning/utflygning). Hvis du er interessert i å høre fra andre deler av verden, så kan du gå inn på liveatc.net , eller hvis du vil høre fra Nederland kan du gå inn på atcbox.com . Jeg personlig synes Bergen streamen er veldig bra Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Barreng Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Takk for svar. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har prøvd å lime inn disse linkene i MP, men får bare opp en feilmelding. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 jeg har samme problemet som Petter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Joda fungerer men ikke så bra kvalitet Sant nok' date=' men det er gøy læll Kan sitte i mange timer å se på den. Tror det finnes noen andre radarer på http://www.atc-flyradar.com/ . Veldig god side for de som er opptatt av dette [/quote'] Jeg trenger et passord (Til ENGM)!! Hvor får jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Passordet finner du på forumet deres. www.atcbox.net/mybbforum - Der finner du passord til de forskjellige "radarene" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 TAKK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Passordet finner du på forumet deres.www.atcbox.net/mybbforum - Der finner du passord til de forskjellige "radarene" JEG FINNER DET IKKE? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Legg denne til i url adresse i media player Farris Live http://sbs-osl.no-ip.info:2434/ Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gjesdal Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Finner heller ikke passordet. Vet ikke om noen allerede har linken den ut, men vi har jo også liveatc.net. Er ikke noe bra om man skal høre i Norge, men har de fleste store internasjonale flyplasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Kopier linken og åpne den i url adresse i media player. Fil åpne i url adresse .Mediaplayer 11 http://sbs-osl.no-ip.info:2434/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Takk, men jeg vil gjerne se radar og da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Har du registrert deg, logget inn og fremdeles finner ikke passordene Hans Fredrik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 nei Nå har jeg gjort det!! DET VIRKER!! TAKK!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er bra! Ja det er moro å sitte å følge med på trafikken, få registreringsbokstavene på flyene, rutenummeret og ellers vitale flydata. At det virkelig er i sanntid også dette, er det bare å gå ut og ta en titt oppover når du ser på "radaren" at et fly kommer inn over Oppegård og det er klarvær ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.