Ole A. Rossavik Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har flydd med FS9 på vatsim og vil nå konvertere til FSX. Hvordan gjør jeg det ifht til squawkbox osv. Hvor kan jeg laste ned dette? Er også avhengig av Fsnav, finnes det noe alternativ til den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 FSInn skal vist fungere i FSX Ta en titt på vatsimforumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Forsøkte å install. fsinn og copilot. Men FSX sviktet og kom med feilmeld under oppstart. Måtte avinstallere. Råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du Vista eller XP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Vista Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Da må du passe på at du har betaversjonene av copilopt of fsinn. De finnes i en sticky post på forumet deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Takker for svar. Har forsøkt å lete etter denne versjonen men finner ikke. Har du en link? Må en ha betaversjon av begge (Fsinn og copilot) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja det må en visst:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Fant linkene til fsinn 1.3 og copilot 1.7 som visstnok skal fungere med FSX og SP1. Hvordan skal jeg logge meg pa vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Har installert både fsinn 1.3 og copilot 1.7 Når FSX starter kommer følgende feilmeld: Component COMDLG32.OCX or one of its dependencies not correctly registered a file is missing or invalid. Jeg klarer å koble meg opp til vatsim ,men når jeg skal gå inn på eks settings og chat osv står det: Failed to create FScopilotFsinn.chat(CWNDFS98.main=b2d726c Blir glad for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 den chat feilen er omtalt på forumet til FSInn og er meget enkel å rette. close FS, run FSInnUI.exe that runs FSInn User interface outside of FS (you dont need to run FS while running FSInnUI) open the chat while using FSInnUI close everything launch FS, it should be solved. Les ellers her om andre feil: FSInn bug reports Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 De har en flott wiki som besvarer de fleste problemene du støter på: http://wiki.mcdu.com/fsinn:problemsolution. De har ihvertfall løsningen på chat-problemet der, har hatt samme feilen selv. Skulle ikke forundre meg om du finner svaret på det første spørsmålet der også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Takker for hjelpen. Nå ser det ut til at alt er i orden foreløpig. To spørsmål til: Hvordan får jeg konfigurert push to talk key og kalibrert mikrofonen? Når jeg har flydd FS9 har jeg brukt fsnavigator. Finnes det et tilsvarende kartprogram til X? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Har lest meg frem til hvordan jeg kan aktivere voice. Mitt problem er at jeg ikke har FSFDT control panel i toolbar (nederst til høyre ved klokken). Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Starter den ikke når du starter FSX? Det er sikkert mulig å starte den manuelt, let litt rundt i program-filer-katalogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole A. Rossavik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Da løste dette også seg. Ikke bare bare å få fsinn til å fungere med X. Takk for gode råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 dette har vært en veldig informativ tråd men hvor fikk du igang FSFDT? og kunne du poset linkene til å laste ned betaversjonene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.