Gunnar van der Meeren Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 En ny serie med flotte add-ons fra Cloud 9 og Alphasim. Flesland sceneryet har jeg forsåvidt presentert for litt siden - men så er det da også utrolig flott. Cloud9 sin F-4 Phantom II er vel en av de beste F-4 simmodellene som er laget. Ekstra spiss blir det når en vet at Dag Roger Stangeland er ansvarlig for painten. Alphasim sin Vampire er både flott, og morsom å fly.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det der var fly etter min smak! Fine screenshots. Jeg har også laget en Norsk paint til den T Vampire'n hvis du er interesert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. oktober 2007 Premium Medlem Del Skrevet 8. oktober 2007 Veldig flotte bilder! Er det fra den nye PCen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Takker! Jens-Ole: Yep - den norske painten din er veldig interressant! :grin: Ernst: Det tar nok ennå litt tid før den nye PC'en er i hus. Holder i øyeblikket på med papirarbeidet.... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.