Gå til innhold

Flybilder fra Unaiten.


Helge Jordal

Anbefalte innlegg

Noen av mine bilder fra fly/flyging er nå lagt inn på AirPics.com. Dersom noen er interessert kan dere gå der og gjøre et søk på 'jordal', det skulle finne alle.

Hvis dere gidder hadde det vært supert om dere kunne brukt 'vote' funksjonen på dem, jeg er nyskjerrig på hva folk synes. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Mvh,

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Helge... Det var fine bilder det der...

Likte spesielt godt bildet av den Antonov'en med en Piper i forgrunnen... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Kommentaren var jo like bra... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

"Judge me by my size, do you?" -Yoda

 

Jeg lo godt når jeg la ut det bildet der gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

over bl.a. Los Angeles. Det må jo være utrolig flott og fritt å fly slik!

Jepp, det er ikke til å nekte for det. Sammtidig, det er utrolig mye trafikk i lufta her.

Etter et raskt kikk på kartet her teller jeg 17 større flyplasser, inkludert LAX (Alle med kontrolltårn) i et område her på størrelse med halve Hordaland. Og med nesten like mange ukontrollerte flyplasser blir det mye å ha fingerene i. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] 'Frihetsfølelsen' har en tendens til å drukne.

Men sammtidig, det er en deilig følelse å vite at jeg flyr i et av verdens travleste luftrom. Får jeg det til her får jeg det til hvorsomhelst. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

quote:

Likte spesielt godt bildet av den Antonov'en med en Piper i forgrunnen...

Må nevne at det er jeg som sitter bak spakene i Piperen. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jeg og min instruktør hadde vært på instrument-cross-country tur, og dette var siste stopp. Så vi takset opp og han hoppet ut og tok bildet. Man føler man har et lite stykke igjen på stigen nå man takser forbi et slikt fly. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Mvh,

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...