Gå til innhold

Store fugler på Gardermoen i morgen?


Espen Otterstad

Anbefalte innlegg

men var du en tur ute å "spotta" da? lettet fra 19R i dag BU416! da satt det to stykker oppe på vollen ved enden [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Så da lurte jeg på om det var noen "kjente"! Ingen som vil vedkjenne seg det? Var visst en hvit bil med!

Jojo... Da har jeg vært på ferie!

Bondegårdsferie i syd-danmark!blir ikke bedre tror jeg,sitte i 33 grader under en skygge med en kald Cola/pils [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] og se på fly etter fly som kommer inn!

Bedre plassert gård skal du lete litt etter [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]ligger midt på final på Vojens for dere som er kjent!

Militær flyplass! så der var det F-16 trafikk døgnet rundt,så til slutt så ble det faktisk til at man "klarte" å ha ryggen til en F-16 på final [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Og jeg må si det er mektig med en awac,og McDonnell Douglas KC-10A(begge fra NATO),som driver touch and go trening,gang på gang [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Jojo... en strålende flysommer...å enda mer i vente!forsatt god sommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

BA 3597 (Atlas Air 747F) er satt opp til å lande 20:15 i morgen kveld fra Glasgow, om den kommer er en annen sak.

Kanskje et litt dumt spørsmål,men hvordan vet du det?

Fraktfly (747F=747freighter?) blir jo ikke satt opp på text-tv eller internett tror jeg

[image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Håper du kann svare

God sommer! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Aleks [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Frederik Knoblauch:

men var du en tur ute å "spotta" da? lettet fra 19R i dag BU416! da satt det to stykker oppe på vollen ved enden [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Så da lurte jeg på om det var noen "kjente"! Ingen som vil vedkjenne seg det? Var visst en hvit bil med!

Du mener sikkert 01R. 19R er ikke i bruk pga av banearbeider. Og på vollen satt jeg sammen med en annen flyentusiast. Jeg var på OSL i går, en dagstur. Den hvite bilen tilhører han jeg satt sammen med. En 1986 Mazda 626 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] - På ettermiddagen kom også Morten Steen. Og på kvelden, da Atlas 747-400F var inbound var vi 5 stk. oppe på vollen. Svært hyggelig liten sammenkomst.

[ 18-07-2001: Endret av: Kjell Arild Bersås ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...