Espen Otterstad Skrevet 16. juli 2001 Skrevet 16. juli 2001 Heisann! Noen som vet om det kommer noen store fugler (les 747) på Gardermoen i morgen, og i så fall når? Skal opp og spotte litt kansje... Ha en fortsatt god sommer Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 16. juli 2001 Skrevet 16. juli 2001 BA 3597 (Atlas Air 747F) er satt opp til å lande 20:15 i morgen kveld fra Glasgow, om den kommer er en annen sak. Lykke til, Thomas Siter
M.Steen Skrevet 17. juli 2001 Skrevet 17. juli 2001 Og den kom.. Riktignok fra Stansted [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Fikk noen bilder av dem.. Kommer vel snart. Siter
Frederik Knoblauch Skrevet 17. juli 2001 Skrevet 17. juli 2001 men var du en tur ute å "spotta" da? lettet fra 19R i dag BU416! da satt det to stykker oppe på vollen ved enden [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Så da lurte jeg på om det var noen "kjente"! Ingen som vil vedkjenne seg det? Var visst en hvit bil med! Jojo... Da har jeg vært på ferie! Bondegårdsferie i syd-danmark!blir ikke bedre tror jeg,sitte i 33 grader under en skygge med en kald Cola/pils [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] og se på fly etter fly som kommer inn! Bedre plassert gård skal du lete litt etter [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]ligger midt på final på Vojens for dere som er kjent! Militær flyplass! så der var det F-16 trafikk døgnet rundt,så til slutt så ble det faktisk til at man "klarte" å ha ryggen til en F-16 på final [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Og jeg må si det er mektig med en awac,og McDonnell Douglas KC-10A(begge fra NATO),som driver touch and go trening,gang på gang [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Jojo... en strålende flysommer...å enda mer i vente!forsatt god sommer.... Siter
Espen Otterstad Skrevet 18. juli 2001 Forfatter Skrevet 18. juli 2001 Var nok ikke oppe og spottet nei, ble ikke noe av ... Så når kommer neste "store fugl" da? Siter
Aleksander Skoyen Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 quote: BA 3597 (Atlas Air 747F) er satt opp til å lande 20:15 i morgen kveld fra Glasgow, om den kommer er en annen sak. Kanskje et litt dumt spørsmål,men hvordan vet du det? Fraktfly (747F=747freighter?) blir jo ikke satt opp på text-tv eller internett tror jeg [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Håper du kann svare God sommer! [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Aleks [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Kjell Arild Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 Den kom fra Stansted. Det kan man f.eks se på BAs websider. Siter
Kjell Arild Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 quote: Opprinnelig postet av Frederik Knoblauch: men var du en tur ute å "spotta" da? lettet fra 19R i dag BU416! da satt det to stykker oppe på vollen ved enden [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Så da lurte jeg på om det var noen "kjente"! Ingen som vil vedkjenne seg det? Var visst en hvit bil med! Du mener sikkert 01R. 19R er ikke i bruk pga av banearbeider. Og på vollen satt jeg sammen med en annen flyentusiast. Jeg var på OSL i går, en dagstur. Den hvite bilen tilhører han jeg satt sammen med. En 1986 Mazda 626 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] - På ettermiddagen kom også Morten Steen. Og på kvelden, da Atlas 747-400F var inbound var vi 5 stk. oppe på vollen. Svært hyggelig liten sammenkomst. [ 18-07-2001: Endret av: Kjell Arild Bersås ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.