Gå til innhold

Ukens utfordring for dere FS film makers!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei og hopp folkens!

 

Da har jeg endelig fått lagt sammen mitt bidrag!

Desverre har jeg så gammel PC hjemme hos mor at det ikke ble noen film, men laget heller ett slideshow med bilder jeg tok på turen, håper ikke dere blir for skuffet!

 

Føler at jeg plikter til å meddele med uthevet skrift at dette er FS2002!

 

Håper kritikken ikke blir for krass, prøvde meg på Windows Movie Maker, men desverre viste det seg at jeg måtte se hele filmen fra starten av for at musikken skulle stemme overens med bildene når jeg skulle redigere. Dette medførte altså at jeg etterhvert ble ganske så lei av å se min egen film gang på gang.. ;) Til slutt sa jeg meg fornøyd, og bestemte meg for å legge den ut!

 

Kort sagt, dette er min første "simulatorfilm", første gang jeg bruke bilder i denne sammenhengen, og første gang jeg legger filmer ut på youtube. :grin:

 

Vel, uansett bidraget mitt finner dere her;

 

nzJlam17A1Q

 

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Helt rått Frode! Synes kanskje flyet var litt vel fleksibelt, men litt av en underholdning du ga oss! Tror jeg tok meg selv i å si "wow!" en del ganger!

 

Etter min mening er dette det beste bidraget hittil, kanskje du blir den offisielle vinneren?! :grin: Hvor ble den filmet inn?

 

Noen andre som ønsker å komme med sitt bidrag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...