Ivar Skaugstad Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei og hopp folkens! Da har jeg endelig fått lagt sammen mitt bidrag! Desverre har jeg så gammel PC hjemme hos mor at det ikke ble noen film, men laget heller ett slideshow med bilder jeg tok på turen, håper ikke dere blir for skuffet! Føler at jeg plikter til å meddele med uthevet skrift at dette er FS2002! Håper kritikken ikke blir for krass, prøvde meg på Windows Movie Maker, men desverre viste det seg at jeg måtte se hele filmen fra starten av for at musikken skulle stemme overens med bildene når jeg skulle redigere. Dette medførte altså at jeg etterhvert ble ganske så lei av å se min egen film gang på gang.. Til slutt sa jeg meg fornøyd, og bestemte meg for å legge den ut! Kort sagt, dette er min første "simulatorfilm", første gang jeg bruke bilder i denne sammenhengen, og første gang jeg legger filmer ut på youtube. :grin: Vel, uansett bidraget mitt finner dere her; nzJlam17A1Q Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Heihei:D En smule seint selvsagt men ejg har nå hvertfall mekka en liten videosnutt, så kan de som gidder se på den og kose seg med musikken:) Kato Air Ha en fin dag videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Hehe! Helt rått Frode! Synes kanskje flyet var litt vel fleksibelt, men litt av en underholdning du ga oss! Tror jeg tok meg selv i å si "wow!" en del ganger! Etter min mening er dette det beste bidraget hittil, kanskje du blir den offisielle vinneren?! :grin: Hvor ble den filmet inn? Noen andre som ønsker å komme med sitt bidrag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Det er utrolig hva man kan gjøre med en Dornier serru :grin: Måtta ha litt action vettu, så da ble den som den ble. Jeg fløy forøvrig på Kreta - Chania Vi må ha flere sånne utfordringer, gøy å fly og filme samtidig. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kanskje ett passe idiotisk spørsmål, men hva slags program bruker man til å ta opp film i FS ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg bruker hvertfall FRAPS www.fraps.com Redigerer i Sony Vegas. Hva er det betse man kan lagre filmene sine i på Sony vegas, noen som vet det? Da med tanke på å få videofilen så liten som mulig, og samtidig beholde grei kvalitet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja Stian.... Snart to måneder siden innlegget ble lagt ut... Jo lengre jeg venter jo større blir forhåpningene! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.