Daniel Larsen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei, alle sammen. Jeg skal ha min Pre-CPT for min C1 rating på VATSIM til Søndag. Posisjon: Oslo Approach Tid: 1800z-2000z (2000-2200 lokal tid) Håper at det er noen som har lyst til å få litt luft under vingene denne kvelden. Håper på masse IFR og VFR. Hjelp meg som aktiv kontroller på Gardermoen til å bli enda mer aktiv på høyere posisjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg endret tidspunktet ditt Daniel. Det var litt feil :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Jeg endret tidspunktet ditt Daniel. Det var litt feil :-) Takk :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jess Daniel, i am wery sorry, to si at jeg kan ikke stille! Men jeg ønsker deg lykke til! og håper det går som smurt! du er en veldig god atc! så dette burde ikke være noe stress får en hardanka Skiensboer som deg:P stå på Daniel:) Mvh Hassel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg kan fly en tur for deg også Lars Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Minner bare om min Pre-CPT ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan gikk pre-checken din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hvordan gikk pre-checken din? Hei, Tom. Jeg endte opp på 118 poeng. Det var etter vi hadde snakket litt om diverse ting. Jeg måtte ha 115, og jeg fikk 118. Da er det bare å øve på det som må øves på til den virkelige checken. EDIT: Fint at du kom og fløy for meg . Det setter jeg stor pris på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg måtte ha 115, og jeg fikk 118. stå på skal se om jeg klarer å skape litt røre på den faktiske utsjekken din.. Men da blir det nok i Beechen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.