Dag Johansen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har du ennå ikke meldt deg på FLG07 fordi det er dyrt å komme seg til Gardermoen kan løsningen være her. Norwegian fyller 5 år og har i dag lagt ut 100.000 billetter til kr. 199,- (Jeg bestilte akkurat min tur nedover, og den ble faktisk billigere - Hele 195 kroner for turen nedover Da tror jeg drosjen bort til flyplassen koster mer....) Bestill din billett hos Norwegian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Lokketilbud.. Til f.eks Dusseldorf finnes det ikke en eneste 199 billett på en fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg så det... Damn, skal nedover i oktober, og har bestilt billetter! :crazy: Jaja, det var synd. Men det er et knalltilbud! Og ja, Dag, drosja koster nok mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Svarte ***!! Og jeg som bestilte biletter for 2 dager siden..Typisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.