Gunnar Seljeseth Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Søndag 2. september har jeg Senior Student checkout på Værnes (ENVA) fra kl. 1900 lokal tid (1700z). Ønsker all trafikk velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Påminnelse; det er i dag det skjer; kl. 19 lokal tid (1700z) på Værnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ok da blander vi med tur fra ENVA til ENGM Callsign bli jo så klart CNO812 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Det var det, og jeg bestod! Var ganske heldig med avsluttningstidspunktet, for nettet bestemte seg for å ta kvelden rett etter at jeg ble kalt over til teamspeak for evaluering... Så har det vært litt opp og ned med nettet det siste kvarteret, men nå håper jeg det har stabilisert seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gratulerer, jeg vet ikke om jeg var inbound til riktig tid, men prøvde å skape trafikk, tok en tur nedover igjen litt senere, men da var du ikke der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gratulerer. Var der jeg og, riktig nok som lytter men men. Hadde desverre kjempe problem med lyden, som jeg postet spørsmål om her: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=358460#Post358460 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Gratulerer' date=' jeg vet ikke om jeg var inbound til riktig tid, men prøvde å skape trafikk, tok en tur nedover igjen litt senere, men da var du ikke der. [/quote']Det var riktig tid for både innbound og outbound. Jan sa at checkouten var ferdig ca. kl. 1840, og da jeg skulle varsle stenging av posisjonen pga. evaluering av utsjekken, da forsvant alle fly fra radarskjermen samtidig, og så ble både Teamspeak og VRC koblet fra sine respektive servere pga. "timeout"... Kom meg så på teamspeak igjen akkurat lenge nok til å få "dommen"... Prøvde å komme på igjen som ENVA_APP, men det ville ikke nett-tilkoblingen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Mens jeg husker det; jeg fikk kommentar på at jeg ikke alltid oppgav QNH for piloter (spesielt utgående trafikk), så om dere opplever at jeg ikke oppgir QNH i tide (ved avgang; før t/o. Ved annkomst; ved klarering til TA og ned); ikke nøl med å gi meg en påminnelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.