Gå til innhold

Jeg fløy en cessna 172 i dag!!


Jarle Vidtun

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Jeg kjørte en cessna 172 fra Rakkestad via rygge, sandefjord også til Rakkestad igjen. Jeg var med en SAS pilot. Jeg tok en touch and go på rygge også. Så dette var min første småfly tur og første gang jeg har kontrollen og landet et fly... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

MVH

Jarle Vidtun

vidtun@online.no

14år [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....

Ja, det er ikke alle som er like heldige! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

(men som trøst for meg tenker jeg bare på når jeg satt i en F16-cockpit og fikk en slags "undervisning" i hvordan det og det fungerte osv...) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarle: ifølge fartøyregisteret er det Rygge flyklubb som eier LN-DAE. I tillegg virker ikke de fleste bildene siden lenkene til dem viser til fila lokalt på din datamaskin.

Om det er noen som vil være med og fly c172 så er det bare å si ifra, jeg flyr ut ifra Geiteryggen (Skien) rett som det er, og jeg har av og til plass til flere i flyet, så det er sikkert mulig og få være med på en tur. Jeg flyr litt rundt omkring stort sett over hele sør/øst landet.

Vennlig hilsen

Tarjei Lundarvollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Arild Schubert:

Jeg fløy en f-16 idag [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Arild [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

WOW!!!!!

Er du F-16 pilot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...