Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens lille opplevelse:

Reiste med FlyNordic MD-82 SE-RFC fra Oslo til Arlanda i går kveld (1830-flyet). Da vi kom til Arlanda måtte passasjerer gå ut helt bakerst i halen siden flyet stod ved innenriksterminalen og skulle videre til Gøteborg. Jeg var en av de første ut og så bussen stå parkert rett bak flyet. Det jeg også merket var at motorene ikke var slått av. Da jeg gikk inn i bussen fikk jeg meg en skikkelig føning varm luft fra motorene. Det blåste skikkelig bra. Bussen stod med dørene åpne rett i jetstrømmen og det ble raskt fyllt med temmelig varm luft. Etter en kort tid oppdaget bussjåføren det hele og kjørte av sted med noen få passasjerer for å komme til litt roligere omgivelser. Flyvertinnene stoppet folk fra å gå ut av flyet og sendte dem inn i flyet igjen. Det tok vel 5 minutter før motorene ble slått av og vi kunne få resten av passasjerene inn i bussen.

 

Tja...noen som kan forklare hvorfor ikke motorene var slått av da vi gikk ut der bak? Noen som vet hvor varm lufta fra motorene kan bli? Og så kan vi jo ha det litt gøy med å spekulere i hvordan VG ville slått opp dette her.

Skrevet

Jeg er ingen ekspert men jeg er nesten helt sikker på at det var motorene som gikk. Det bråka skikkelig. Flyvertinnene hadde ørepropper og det hadde jeg også. Det var skikkelig støy, og når de først slo dem av så ble det stille.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...