Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kom over en stilig film på youtube: FOwU4BSWDhM Hvorfor fant ikke jeg opp noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hmmm trur egentlig dette var den kjedligaste flyflimen eg har sett nokonsinne hehe. Men tanken er jo grei den med slik boks. Men towbar funkar jo fett. Så får ein trening i same slengen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Hehe, min fascinasjon ovenfor radiostyrte dingser som gjør at jeg slipper å bli sliten fikk ihvertfall meg til å like den filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Var å så denne på EAA Airventure i Oshkosh i år! Skikkelig artig ting! Fikk tilogmed prøvekjøre den.. Skulle ikke hatt noe i mot å eie den nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.