Gå til innhold

Airline 6


Roy Halvorsen

Anbefalte innlegg

Jeg har den, og har kjørt igjennom noe scenarioer. Veldig fornøyd så langt.

Verdt og merke seg at det ikke er noe særlig grafisk her, så det er rett og slett en økonomi/administrasjon simulator.

Fant det ihvertfall veldig underholdene. Har fått opp et selskap med en del airbus maskiner, og et bra nettverk fra Norge til Spania.

Får se hvor lenge jeg overlever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også spillet og er veldig fornøyd me spillet :) det er morsomt å prøve å sette dine egne ideer om selskaper på prøve, å se om dem fungerer. Du kan også kjøpe airline 6 online eller online credits hvor man kan spille mot ekte folk å prøve å være konkuranse dyktig, men det koster penger for hver gang du spiller i et scenario som de så lager spillet selv setter opp (har selv ikke prøvd å spille online, kankskje noen andre har?) men definitivt et spill som anbefales hvis du lengter etter å sette sammen eget flyselskap :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bud er å lese manualen. Har endelig etter masse feiling fått det til. 3 dager med konkurs og atter konkurs. Men med masse lesing løste problemene seg selv. Jeg har nå 9 stk 747-400 og 1 stk 737-600, og omsetter for rett over 300 mill. Har nå i overkant av en milliard dollar på konto til å leke med, så jeg har satt 12 stk 747 i bestilling (4 Cargo), som skal leveres over 6 år.

Artig spill, med mye å holde styr på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...