Gunnar van der Meeren Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg holder i øyblikket på å teste Razbam's F-2 Banshee, for å kunne skrive et review om denne :grin: Flott modell som leveres med mange liveries..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 13. august 2007 Stilig klassiker og flotte bilder! Ser fram til å lese "review" om dette flyet. Regner med det blir presentert på "screenshotprints"?! Banshee hadde vel også en av hovedrollene i den kjente flyfilmen "Broene ved To Ko Ri"? Har ikke sett den, men hørt veldig mye om den. Er også spent på hva du synes om flyet. Razbam lager mye interessant, men jeg har ikke turt å kjøpe noe enda, da flyene er laget for BÅDE FS9, FSX, CFS2 og Strike Fighters (?!). Det må jo gå ut over kvaliteten å gape over så mye.....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Takker Ernst! :grin: Reviewet skal presenteres på noe som heter: Flightsimreviews Disse sidene er undersider til Flying-Legends.net Razbam modellen har som du antyder, både sterke og svake sider. Mer om dette når jeg er ferdig med testflights..... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 13. august 2007 OKei, interessant nettside, registrerte meg likegodt så kan jeg følge med når du har ferdig "review". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det der er et fly etter min smak! Fine bilder også. RAZBAM har virkelig leverte noen perler av skjeldne warbirds. Ser at de har en A-6 på gang også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.