Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 9. august 2007 Take off fra La Guardia NY med Level-D 767. Default FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Veldig pent Ernst! Skjønner ikke hvordan du får lysene på runway så fine. Jeg hadde kjempeproblemer med blurrys på disse lysene. Fra luften ser hele runway ut som én lysstripe. Nå har jeg akkurat gjort formatering og ny install. Allikevel er problemet det samme. Håper du poster flere bilder Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hoho gamle ørn! Der er jaggu gutten blitt buss-sjofør :grin: Er vel en stor overgang fra dine wardbird stunt i eksosrøyk enn å forføre denne nydelige og stødige høyteknologiske dama :grin: Vakkert og stemningsfulle bilder Level-D Ernie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. august 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. august 2007 Skjønner ikke hvordan du får lysene på runway så fine. hmmmm(?), har ikke gjort noe som helst. Dette er default FSX (SP1), både texturer og scenery. Har du screenshot av problemet, så kan vi se nærmere på hva du sliter med. Og Einar, forsiktig med mobbingen, eller så tar jeg en lowpæs langs Beiarelva, og da går det mange år til neste lakseyngel tør svømme oppover :grin: . He he, når sant skal sies var ikke overgangen fra warbirds sååå stor, da denne dama lystrer presist og lynkjapt på alle mine bevegelser. At et så komplekst og detaljert fly kan bevege seg så elegant som denne Level-D fuglen, er fantastisk imponerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Flotte bilder Ernst! Ser virkelig ut som at jeg må investere i FSX snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.