Gå til innhold

Vil stoppe Torp-vekst


Espen Otterstad

Anbefalte innlegg

TORP: Passasjertrafikken på Sandefjord Lufthavn sprenger alle grenser. Nå mener miljøorganisasjonen Fremtiden i våre hender at nok er nok og at Torp må stanse videre utbygging og etablering av nye flyruter.

Les mer hos tb.no

 

Fremtiden i våre hender har jeg for lenge siden mistet all respekt for. Dagens utspill fra Gard Almèn føyer seg inn i rekken av etter min mening latterlige ytringer. Kanskje på tide å engasjere seg i ting som faktisk kan gjøre store utslag i CO2 utslipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil uansett være et større og større behov for flyplass og flyruter på Østlandet, og for mange er det uinteressant å reise helt til Gardermoen når en skal ut og reise. Dette er latterlig. Enig med deg, Espen.

 

- Man kan spørre seg om hva som er hensikten med mer utbygging nå

 

Nei... kanskje fordi det er BEHOV for det? Det hadde de vel ikke tenkt på... :cry:

 

- Hvis formålet med ferien er sol og bading, blir spørsmålet om det er nødvendig å reise halve jorda rundt for å finne den. Et annet spørsmål er om det kanskje finnes vel så fine feriemål i nærområdene våre også, sier Tranvåg.

 

Haha! Er han seriøs eller? :crazy:

 

- Personlig har jeg sluttet å fly, sier Almèn

 

Ja det må han gjerne gjøre - flyet går uansett :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...